
Чи задумувались Ви колись, що буде якщо включити задню передачу на ходу, досить цікаво правда? Відповідь у цій статті.
Попри те, що майже всі автомобілісти знають, чому не рекомендовано вмикати задню передачу на ходу, іноді така неприємність все ж може трапитись. Ну, не проконтролювали і автоматично увімкнули.
Цікаво, що через це може бути та чи справді є якась небезпека? Про це далі.
Задня передача на АКПП
В принципі, немає жодної різниці, який саме у вашого авто тип автоматичної трансмісії: це може бути і класичний гідротрансформаторний автомат чи варіатор – селектор на таких коробках жодним чином не пов’язаний із силовим агрегатом. Перейматись немає чому.
Інженери продумали наперед виникнення такої ситуації та створили відповідний захист. В деяких автомобілях просто неможливо увімкнути R, поки машина повністю не зупиниться. У інших випадках таке положення теж нічого не змінює і авто продовжує рухатись вперед, попри спроби перевести на задню передачу.
Що може бути на «механіці»?
Стосовно механічної коробки передач, то в порівнянні із «автоматом», в неї немає такого захисту. Необізнані в цьому припускають, що така дія, як увімкнення задньої передачі на ходу приведе до поломки самої коробки.
Проте, ні, це помилкове судження: коли вис пробуєте перейти в положення R, то одразу ж почуєте різкі звуки типу скреготу, котрий виникає через те, що з’єднані шестерні в коробці обертаються в різні боки.
Відповідно, скільки б разів автомобіліст не намагався увімкнути – нічого не трапиться і на пришвидшений знос коробки це ніяк не вплине.