А Ви знали для чого водії видаляють датчик кисню

Чи задумувались Ви колись, для сого водії авто видалять дачик кисню зі свого автомобіля. Так ось в чому причина.

Датчик кисню чи лямбда зонд (як зручніше, так і називайте) прямо впливає на спокійну та розмірену роботу мотора. Він допомагає двигуну приготувати правильну паливо-повітряну суміш.

Отже, користь від нього он яка. Однак водії часто видаляють цей датчик зі свого авто. Цікаво, нащо?

Кисневі датчики почали з’являтись в автомобілях саме тоді, коли посилились екологічні норми та обов’язковим встановленням каталітичних нейтралізаторів на вихлопну систему автомобілів.

Щоб каталізатор ефективно працював, необхідно постійно тримати під контролем склад паливо-повітряної суміші, для чого і потрібен лямбда-зонд.

Конструкція самого датчика досить складна: в ній є і кераміка, і інші метали, які можуть проводити електрику лише при певній температурі.

Датчик встановлюють на вихлопній системі перед каталізатором, де він вимірює рівень кисню і передає показники на електронний блок управління двигуном. Потім електроніка самостійно налаштовує оптимальне співвідношення пального та повітря в камері згоряння.

Навіщо тоді видаляти?

Як бачимо, лямбда-зонд відіграє важливу роль, але чомусь водії мають тенденцію позбавлятись від нього.

Головною причиною цього є каталізатор, котрий вже відпрацював свій термін. Оскільки з часом він починає забиватись, а згодом і руйнуватись, то його потрібно знімати і ставити новий, а це може коштувати немало.

Тому автомобілісти, з метою заощадження та небажанням витрачати гроші, просто видаляють старий каталізатор з машини, а на його місце встановлюють полум’ягасник. Оскільки датчик кисню без каталізатора буде демонструвати неправильні значення, то на його місце встановлюють спеціалізовану обманку.

Обманка, по факту, це той самий датчик, котрий виконаний у вигляді насадки на лямбда-зонд, але він нічого не вимірює, а просто передає однакову напругу на блок управління, повідомляючи, що типу все в порядку.

Є ще один спосіб трохи обманути комп’ютер автомобіля – встановити електронну обманку. Для цього до проводки того датчика кисню, що є, прикріплюють схему-обманку, котра передає на блок управління сигнал, що рівень кисню у вихлопні нормальний.