
Як стало відомо, Кабмін планує розглянути зміни, якими передбачається впровадження так званих загороджувальних тарифних квот для зростаючого паливного імпорту.
Метою подібних заходів є нібито підтримка вітчизняного виробника нафтопродуктів. Пише from-ua.com
Як пояснюють учасники паливного ринку, ідея ввести загороджувальні мита і скасувати прив’язку ціни української нафти до світових є нічим іншим, як спробою монополізувати ринок одним гравцем, а саме фактичним власником Кременчуцького НПЗ і фактичним же куратором “Укрнафти” – Ігорем Коломойським.
“У 2017 році Кременчуцький НПЗ, який фактично контролюється групою «Приват», наростив випуск бензину А-92 і А-95 за рахунок збільшення завантаження потужностей азербайджанською нафтою. На ринку бензину, споживання яких скорочується, додаткові обсяги можуть бути не затребувані. Побоюючись відсутності попиту на свою продукцію, група «Приват» ініціює загороджувальні мита”, – впевнені експерти.
У разі реалізації ініціативи, імпортне паливо може вирости в ціні пропорційно мито. Це близько трьох гривень за літр або приблизно 10% поточної вартості.