Операція “75 vs 25”: атака на Україну в кремлівських ЗМІ і соцмережах посилюється

Операція “75 vs 25”: роздерти до крові. Найближча мета Кремля

Триває чітка, масована атака тролів і медіаагентів впливу Кремля в Україні. Вона почалася з виборів, але не вщухає, хоча мета – “прибрати узурпатора і фашиста Пороха” – начебто досягнута. Зовсім навпаки, атака на Україну в ЗМІ і соцмережах лише посилюється.

Транслятори вигідних для Росії меседжів твердять українцям одне і те ж, як мантру. Наполягають на необхідності “неминучої кари”, “зведення рахунків з порохоботами”, які “обов’язково повинні відповісти за все”.

В “порохоботи” вони записують не шанувальників президента Порошенко, а тих в Україні, хто публічно відстоює жорстку антиросійську політику. Хто заважає Кремлю, і кого бажано було б прибрати, в переносному або ж прямому сенсі. А заодно, методом психологічної атаки, залякування, погроз випалити, наскільки це можливо, жорсткий антиросійський дискурс з публічного поля. “Стигматизувати” його, як деякі витончено почали виражаютися.

Одночасно російські тролі і агенти впливу в наших медіа будуть “душити” нового президента і вселяти українцям, що, з одного боку, “у вас президент – клоун!”, А з іншого – ось вони, “вороги народу – порохоботи!”, Яких треба негайно наздогнати і добити.

У мене немає інструментів, щоб з цим боротися. Але, по крайній мірі, я вважаю важливим говорити про те, що я як медійник бачу, а недосвідченій людині може бути непомітно.

Детально на цю тему – в свіжому ролику на моєму каналі в YouTube.

Операція “75 vs 25”: роздерти до крові. Найближча мета Кремля

Автор: Айдер Муждабаєв – заступник генерального директора кримськотатарського телеканалу ATR

За матеріалами українських ЗМІ (blogs.pravda.com.ua).

*Точки зору авторів публікацій можуть відрізнятися від позиції редакції. *Інформація публікується з відкритих джерел. *При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове. *За зміст реклами, видання відповідальності не несе, оскільки вона розміщена автоматичними сервісами Google AdSense, незалежно від редактора дайджесту.